Tanév Óvoda Általános iskola Szakiskola, készség-fejlesztő iskolaa Szakképző iskolab Gimnázium Technikum, szakgimnáziumc Fejlesztő nevelés-oktatásd Alapfokú művészeti iskola Kollégium Pedagógiai szakszolgálat Egyéb feladatok Összesen Ebből: nő, % Egy pedagógusra jutó gyermek az óvodában Egy pedagógusra jutó tanuló az alapfokú oktatásban Egy pedagógusra jutó tanuló a középfokú oktatásban
2001/2002 32 327 90 294 801 7 982 16 845 19 450 6 600 4 285 1 263 179 847 81,7 10,6 10,5 12,2
2002/2003 31 550 89 035 880 8 425 17 128 19 955 7 128 4 362 1 823 180 286 81,6 10,5 10,4 12,0
2003/2004 31 392 89 784 1 069 8 647 17 675 20 804 8 745 4 679 2 210 185 005 81,5 10,4 10,1 11,8
2004/2005 30 704 87 116 1 113 8 577 17 816 20 756 9 335 4 643 2 381 182 441 81,4 10,6 10,2 11,8
2005/2006 30 531 85 469 1 239 8 938 18 213 20 871 10 095 4 560 2 621 182 537 81,4 10,7 10,1 11,6
2006/2007 30 550 83 606 1 379 8 947 19 284 21 254 10 140 4 470 2 855 182 485 81,3 10,7 9,9 11,3
2007/2008 29 920 78 073 1 374 8 942 18 687 20 187 9 105 4 285 3 183 173 756 81,5 10,8 10,4 11,7
2008/2009 29 860 75 606 1 414 8 706 18 436 19 452 8 362 4 100 3 410 169 346 81,8 10,9 10,4 12,0
2009/2010 30 007 74 241 1 499 8 824 18 363 19 772 369 8 647 3 994 3 742 169 458 81,5 10,9 10,4 12,0
2010/2011 30 359 73 565 1 518 9 314 18 292 19 829 668 8 793 3 932 3 821 170 091 81,6 11,1 10,3 11,8
2011/2012 30 396 72 501 1 538 9 035 18 186 19 119 794 8 535 3 674 4 078 167 856 81,8 11,2 10,3 11,9
2012/2013 30 449 72 048 1 537 8 910 17 851 18 983 885 8 451 3 477 4 169 166 760 81,8 11,2 10,3 11,4
2013/2014 30 873 73 906 1 582 8 547 17 680 18 619 400 8 493 3 471 4 642 168 213 81,2 10,7 10,1 10,8
2014/2015 31 234 75 704 1 583 8 124 17 884 18 613 352 8 178 3 422 4 602 169 696 81,1 10,3 9,9 10,2
2015/2016 31 484 77 120 1 543 7 446 17 937 18 671 440 8 435 3 348 4 667 171 091 81,6 10,2 9,7 9,9
2016/2017 31 462 77 633 1 583 7 382 18 260 18 066 459 8 597 3 268 4 994 171 704 81,5 10,1 9,6 9,6
2017/2018 31 476 77 093 1 492 6 124 18 259 18 394 381 8 343 3 150 4 821 597 170 130 81,9 10,3 9,5 9,7
2018/2019 31 313 76 461 1 564 6 111 18 564 17 535 409 8 422 3 175 4 890 849 169 293 81,9 10,4 9,5 9,5
2019/2020 31 054 75 428 1 558 5 946 18 513 16 863 411 8 471 3 130 5 027 905 167 306 81,9 10,6 9,5 9,6
2020/2021 30 957 75 157 1 534 4 793 18 574 15 314 433 8 626 2 890 5 115 1 045 164 438 82,0 10,4 9,7 10,1
2021/2022 30 750 74 481 1 560 5 454 18 627 16 702 445 8 595 2 897 5 167 1 109 165 787 81,7 10,4 9,7 10,2
2022/2023 30 648 73 675 1 521 5 302 18 721 16 878 453 8 736 2 924 5 155 1 135 165 148 81,6 10,5 9,7 10,1
2023/2024 30 478 72 514 1 485 5 089 18 620 16 907 441 8 675 2 844 5 281 1 222 163 556 81,6 10,6 9,8 10,2

Lábjegyzet

aA 2016/2017. tanév előtt speciális szakiskola.
bA 2016/2017. tanév előtt szakiskola, a 2016/2017–2019/2020. tanévekben szakközépiskola.
cA 2016/2017. tanév előtt szakközépiskola, a 2016/2017.–2019/2020. tanévekben szakgimnázium.
d2013/2014. tanévig korai fejlesztés és gondozás, fejlesztő nevelés - oktatás, fejlesztő felkészítés, fejlesztő iskolai oktatás.
Forrás: Belügyminisztérium, Kulturális és Innovációs Minisztérium
.